četrtek, 18. oktober 2012

Moji ustvarjalni začetki

Živjo!

Nikoli nisem imela dnevnika, tako da je to moj prvi :) Nevem kako bi se ga lotila ampak se bom potrudila po svojih najboljših močeh :)

Že od malih nog rada ustvarjam. Pravzaprav so me navdušile že nune v vtcu (nune, ja prav ste prebrali) :) Ko sem bila majhna se je namreč mama preselila v Avstrijo, kjer sem hodila v vrtec, ki so ga vodile nune. Veliko so me naučile in mi pustile lepe spomine. Pričela sem z risanjem, kar še vedno obožujem čeprav mi primanjkuje časa. V 7.razredu OŠ me je botra naučila kvačkanja, kar pa sem kmalu pozabila. Najbolj me je vedno privlačilo risanje. Nekaj let nazaj sem se ga lotila bolj intenzivno, ko sem za svojo prijateljico, ki se je vračala v Brazilijo, narisala portret. Postala sem samouk s pomočjo različnih spletnih vodičev. Poleg portretov zelo rada rišem japonske like iz animejev in mang ter živali.
Lotila sem se tudi kaligrafije. Zanjo me je navdušila gospa Jolanda Ljubljanska, ki se je udeležila vsakoletnega grajskega dne na Velenjskem gradu.

Kot sem že prej omenila, sem v osnovnošolskih dneh kvačkala. Moje znanje je osvežila zelo nadarjena in ustvarjalna gospa J., ki me je naučila tudi ravnanja s fimo maso. Odločila sem se, da združim fimo in kvačkanje ter ustvarim unikatni nakit. V nadaljnih objavah, vam bom predstavila svoje izdelke. Upam, da vam bodo všeč. Nekaj jih še čaka na novo lastnico :)

Hvala za pozornost!

LP, Janja

Ni komentarjev:

Objavite komentar